Yönetimde Otomatik Windscreens

Auto Windscreens, ticaret ve nakit akışı sorunları yaşadıktan sonra yöneticileri Deloitte olarak adlandırdı.
Chesterfield merkezli grubun istihdam ettiği personelin büyük bir kısmı zaten eve gönderilirken, Deloitte firmanın geleceğini güvence altına almak için “acil” tartışmalar düzenledi.
Deloitte herhangi bir işten çıkarma yapılmadığını söyledi, ancak çalışanların finansman sağlanana kadar firmada işlem yapmaya devam edemediğinden çalışmayı durdurmalarını istediklerini de ekledi.
Bir alıcı bulana kadar şirkete ticaret yapabilmek için yeterli miktarda finansman sağlamayı ümit ederek büyük müşterilere yaklaştı.
Auto Windscreens, İngiltere genelinde 68 adet montaj merkezi, 550 adet mobil ünite, Aston, Birmingham’da bir dağıtım merkezi ve merkezi bir çağrı merkezi işletmektedir. Şirketin yıllık cirosu yaklaşık £ 63 milyon.
Deloitte, Auto Windscreens’ın bir kurtarma planına öncülük ettiğini, ancak BT sistemlerinin uygulanmasında gecikmeler yaşandığını ve 2010’un son çeyreğinde beklenenden daha düşük gelirle karşı karşıya kaldığını ve bunun da nakit akış basıncına yol açtığını söyledi.
Grup, finansmanı sağlamak için bir takım partilerle görüşmeler yapmaktaydı, ancak büyük müşterilerinin bir tanesi sözleşmeyi bitirdiğinde ve büyük bir alacaklıdan bir dilekçe aldığında son bir darbe dağıtıldı.
Deloitte’un Midlands’deki reorganizasyon hizmetleri ekibindeki ortağı Matt Cowlishaw şunları söyledi: “Bu iyi tanınmış bir işletmeyi yönetime girmek için son derece hayal kırıklığı yarattı. Şirket işini denemek ve yeniden sermayelendirmek için son derece zor çalıştı, ancak maalesef bu elde edilemedi. mevcut zamanda.
“Şu anda, işi korumak amacıyla kilit paydaşlar ve ilgili taraflarla acil olarak görüşmeler yapıyoruz. Çalışanlara tam brifing verdik ve görevlerini anlamalarına yardımcı olmak için özverili bir yardım hattı kurduk.”