Moda haftasında trend üzerine kurumsal sponsorluk

Hareket, organizatörler etkinlik için sponsorluk fırsatlarından yararlanır.
19 Şubat’taki gösteri, izleyicilere cadde üstü etiketli Jaeger London’ın ilkbahar / yaz koleksiyonunu görme şansı verecek.
Vodafone müşterilerine 200 çift bilet sunuyor.
Londra Moda Haftası (LFW) genellikle ticari alıcılara açıktır.
Hafta İngiltere tasarımcıları için 100 milyon poundluk siparişler üretmekte ve dolaylı harcamalar yoluyla Londra ekonomisine 30 milyon pounddan fazla katkıda bulunmaktadır.
Gösteri tasarımcıları Jasper Conran ve Paul Smith içerir.
Sponsorların büyüyen listesi Canon, DHL, Topshop ve Mercedes-Benz gibi şirketleri içermektedir.
LFW sponsorluk yöneticisi Jenico Preston şunları söyledi: “Sponsorların sayısında ve katkıların değerinde büyük bir artış gördük.”

    Teslimat şirketi UPS, gelişmekte olan tasarım ikilisi Jena.Theo’nun ortağıdır. Aynı zamanda onlara lojistik sağlıyor.
UPS direktörü Cindy Miller şunları söyledi: “Yarın moda girişimcileri için büyümek ve başarılı olmaları için gereken desteğe sahip olmaları çok önemli.”
Bir Vodafone sözcüsü şunları söyledi: “LFW’den aldığımız şey, müşterilerimiz için moda çalışmadıkları takdirde elde edemeyecekleri benzersiz bir deneyim sunma olanağı.”